Yeti-eeklo is tijdelijk gesloten + veel gestelde vragen – maatregel Coronavirus

Yeti-karting-bowling-eeklo

Belangrijke mededeling maatregelen coronavirus.

Beste vrienden,

Als gevolg van de verdere uitbreiding van het Coronavirus in België zijn we helaas genoodzaakt om tijdelijk te sluiten conform de laatste maatregelen van de Nationale Veiligheidsraad betreffende COVID-19.

Wij blijven de situatie evalueren en stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk opnieuw te kunnen ontvangen. In de tussentijd zijn wij er steeds voor u en houden we graag contact via onze website, e-mail en socialemediakanalen.
Volg ons op Facebook & Instagram

We hopen net als iedereen dat we zo snel mogelijk open te kunnen gaan. Van zodra corona overwonnen is, gaan wij er terug fullforce tegenaan!

Reservaties via reservaties@yeti-eeklo.be voor na deze periode worden niet zoals gewoonlijk binnen de 24u verwerkt, maar worden binnen de 48u verwerkt. Telefonisch is YETI niet beschikbaar.

Veel gestelde vragen:

  • Ik heb een reservering gemaakt bij Yeti-Eeklo, maar Yeti-Eeklo is gesloten, wat nu?

    Had u voor deze periode gereserveerd, dan heeft u per telefoon, sms of e-mail een annulatie van ons ontvangen. Vergeet niet om ook uw spambox te controleren.

  • Ik heb een reservering gemaakt bij Yeti-Eeklo  om te karten, bowlen, prison island, klimmen, bijlwerpen, lasergamen, airsoften of all inclusief dinner, maar Yeti-Eeklo is gesloten, wat nu?

    Had u voor deze periode gereserveerd, dan heeft u per telefoon, sms of e-mail een annulatie van ons ontvangen. Vergeet niet om ook uw spambox te controleren.

  • Ik had een teambuilding, communiefeest, verjaardagsfeest gereserveerd bij Yeti-Eeklo, maar Yeti-Eeklo is gesloten, wat nu?

    had een teambuilding, communiefeest, verjaardagsfeest gereserveerd bij Yeti-Eeklo, , dan heeft u per telefoon, sms of e-mail een annulatie van ons ontvangen. Nog vragen? wij helpen je graag om een passende oplossing te vinden voor voor je geplande uitstap naar Yeti-Eeklo. Neem contact op via mail: reservaties@yeti-eeklo.be voor overleg.Vragen worden binnen de 48u verwerkt.

  • Kan ik nu reserveren voor later?

    Dat is zeker mogelijk we denken  graag met je mee over de mogelijkheden.Reserveren voor na deze uitzonderlijke sluitingsperiode kan via reservaties@yeti-eeklo.be Reservaties worden niet zoals gewoonlijk binnen de 24u verwerkt, maar worden binnen de 48u verwerkt.

  • Ik wil een toekomstige teambuilding, evenement, verjaardagsfeest organiseren bij Yeti-Eeklo kan dat?

    Voor alle vragen over toekomstige teambuilding, evenement, verjaardagsfeest,…staan wij natuurlijk voor je klaar. Neem gerust contact met ons op via reservaties@yeti-eeklo.be vragen worden binnen de 48u verwerkt.

  • Is Yeti-Eeklo tijdens deze uitzonderlijke sluitingsperiode telefonisch bereikbaar?

    Nee, Yeti-Eeklo is telefonisch is niet bereikbaar.

  • Wanneer gaat Yeti-Eeklo terug open?

    Momenteel kunnen we nog  geen concrete openingsdatum benoemen. Wanneer we hier meer informatie over hebben, dan informeren wij je graag via onze website,  Facebook & Instagram.

  • Ik heb een  gratis heat karten voor mijn verjaardag die verloopt tijdens deze uitzonderlijke sluitingsperiode. Kan ik mijn gratis heat karten nog rijden?

    Ja, de gratis verjaardag heat karten is geldig tot 1 maand na heropening Yeti-eeklo.

  • Ik heb een cadeaubon voor Yeti-Eeklo met vervaldatum tijdens deze uitzonderlijke sluitingsperiode. Kan ik deze bon later nog gebruiken?

    Ja, de Yeti-cadeaubon is geldig tot 30 september 2020.

Wij hopen op uw begrip voor deze moeilijke situatie. Laten we met zijn allen hopen op een spoedig herstel!

Wij kijken er alvast naar uit om jullie terug te mogen verwelkomen in YETI!

Hopelijk tot snel!
Het voltallige Yeti-team